סדנת מכירות

תיאור הסדנה

הדרכת מכירות המתבצעת בליווי פרטני לכל אחד מאנשי המכירות וכהדרכה מחלקתית. ההדרכה כוללת
הכוונה מקצועית, הטמעת שיטות מכירה אפקטיביות, בניית חוסן ריגשי להתמודדות עם הצלחה ו/או חוסר
הצלחה וסיוע מעשי לסגירת עסקאות ועמידה ביעדים עסקיים.

מטרת הקורס

ההדרכה מיועדת להשבחת הביצועים של כל אחד מאנשי המכירות ושל המחלקה כצוות. מטרת ההדרכה
להשביח ידע, שיטות ותרגול מעשי של תהליכי מכירה, למיצוי מכסימלי של הפוטנציאל העסקי, לשיפור יחס
ההמרה )אחוז סגירת הזמנות מסך הצעות המחיר( ו להגדלת היקף המכירות והעמידה ביעדים העסקיים .

קהל יעד

ההדרכה מיועדת לצוותי ואנשי מכירות בחברות וגופים עסקיים. בעלי עסקים/מנהלים המעוניינים לשפר את
איכות פעילות צוותי המכירות בארגון, במטרה להביא למיצוי מקסימלי של של הפוטנציאל העסקי.

משך הקורס

הסדנה בנויה מליווי פרטני של כל אחד מאנשי המכירות ומפגשים מחלקתיים.

הדרכה מחלקתית – 3 שעות ) 2 מפגשים בני 1.5 שעות לצוות(
ליווי והדרכה אישית – 3 שעות לכל איש מכירות בנפרד ) 2 מפגשים בני 1.5 שעות כ"א(

דרישות מקדימות

חברות / גופים עסקיים עם מחלקת מכירות המונה מינימום + 2 אנשי מכירות

מיקום הסדנה

ההדרכה מתבצעת פרונטאלית במשרדי הלקוח.

תכנית לימודים מומלצת :

א. אבחון וזיהוי הלקוח:

  • אבחון מאפייני הלקוח: מאפייני אישיים, ארגוניים וחברתיים. זיהוי לקוח כתומך או כמקבל ההחלטה.
  • זיהוי צרכי לקוח לצורך הבנה והתאמת פתרונות לצרכים המזוהים.
  • זיהוי מוטיבציות הלקוח ליצירת מסר שיווקי/מכירתי המותאם למוטיבציות המזוהות.

 

ב. התקשורת עם הלקוח:

  • הצגה עצמית / הצגת החברה באופן קצר, ברור ואפקטיבי.
  • בניית קשר וסימפטיה עם הלקוח.
  • שילוב טכניקת מכירה המבוססת על שאלות ללקוח (להקשיב, להקשיב, ושוב להקשיב ללקוח).

 

ג. המסר השיווקי ותהליך המכירה:

  • בניית המסר המכירתי כמענה התואם את צרכי לקוח – א.מ.י.ל.י – (אני מה יוצא לי מזה).
  • שכנוע לקוח על בסיס ניתוח עלות תועלת (לשווק תועלות ולא הנחות!).
  • טכניקות להתגברות על התנגדויות לקוח (התמודדות עם קושיים אמיתיים/ התנגדויות מדומות).
  • הצגת היתרונות והבדולים כיתרונות עבור הלקוח ובהשוואה לפתרונות מתחרים.
  • הצגת משמעויות המחיר ללקוח – ('מחיר בזול = מחיר ביוקר').
  • טכניקות יצירתיות לסגירת העסקה וקבלת הזמנה מלקוח.
  • ביצוע Up Sale / מכירות המשך המשך וחיזוק הקשר עם לקוחות קבועים/חוזרים.

 

ד. ניהול תהליך המכירות:

  • ניהול מכירות לפי יחס המרה והתאמת מאגר הולם של 'לידים' / הצעות מחיר בתאימות ליעדי המכירות.
  • ניהול נכון של הפעילות באמצעות מערכת CRM
  • Pipeline – ניהול הזמנות לפי הסתברויות (מודל 20/80).

הערות:

במפגשים האישיים יתבצע ליווי מעשי של איש המכירות מול תיק הצעות המחיר שלו בהווה. הלווי האישי
יתייחס לתיק המכירות הקיים, יכלול חשיבה משותפת ומציאת פתרונות, ניהול שיחות טלפון והדגמות בזמן
אמת, תוך הקניית פרקטיק ות מעשיות להתגברות על התנגדויות וסגירת עסקאות.

בהדרכה המחלקתית יושם דגש על שיטות וטכניקות מכירות ייחודיות, ברמות המקצועיות הגבוהות ביותר. כמו
כן תתבצע הכוונה לשימוש נכון בכלי עזר כגון: מיצוי נכון של ה- CRM , התנהלות מקצועית עם Pipe Line ,
שת"פ בין אנשי הצוות להשגת היעדים המחלקתיים .

מלאו את הפרטים בטופס הצעת המחיר
וקבלו הצעת מחיר וסילבוס למייל שלכם תוך מספר שניות